Tjenna! :D

dagen idag blidde toppen! :D

jag drivade skoter imorse! :D
de kiinga men de sög (a)
haha :) min skoter hade fryse så den fick nästan inge brännsle, så jag fick sitta och chocka då och då satt den int skull stanna (a)
så jag körde runt våran gård och lagorn och så ;) om jag hade kört ut i snön hade den dött drekt!;)
de sög att jag bara kunde köra där men de kinga att jag enterligen har min älskling hemma! :D

jag gick in och satt på lite randy travis music åsså skulle jag laga pumpen till fiskarna :)
aa,,, de gick inte bra för jag är inge vidare bra på sånt ;) så den gav jag till pappa (a)

antoon komde efter ett tag! :D
hah jag tvinga han att äta ur min toblerone för den måste ta slut ;)
cissi kom också! :) hon fick en choklad ask av mig! :D (hon älskare!)
vi gick ut! :D som vanligt vavi på take ;)
de spååra allti och nån blir alltid snödrängt! (a)

när vi kom in kutta cissi mitt hår! :) (klippte mig;))
anton fick sätta sig i de så kallade ¨väntrummer¨ och titta på :) alltså på toastolen åsså läste han dasstidning ;)
haha :
de försvann ganska mycke hår :)
vi gick upp på mitt rum åt choklad och drack hallonsoda! :D :D :D
anton skull träna så han pös vi 6 :)

då vare bara jag och cissi i tre timmar och de han spåra ur TOTALT! (a)
haha går inte in på detaljer ;)

nu ska jag se film och trya att sleepa lite! :)
hare braa! :D

-älskar dig pontus!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0