Tjollahopp

Heej alla glada! :D
Igår så kom ju selina så de blidde ingen skrivning igår kväll :)
men vi hade super kul! :D
de spårar som alltid (a)

vi satt typ och spååra me min dator som dampa!! :D
när vi skulle sova var min katt lite galen (a)
vi satt i sängen under våra tecken och jömde oss! :]
hon är faktist ganska farlig ibland!!!! (a)
hon började leka med min mobilladdare och då tvärtog jag den och av hon sen svinga jag som runt den och selina fick den i pannan! (a)
haha,
sen så tänkte jag att så himla ont kan de int ta så jag testa slå mig i pannan me den och de jorde sate ont!!:]
haha så vi har varsin liten bula i pannan båda två (a)
vi låg typ och skratta till vi slockna :)

nu sitter selina och snärtar mig med mitt mottband som hon jorde igårkväll me ;)
haha hon tror de ta ont men de jör de int! (a)
eller aa hon tycker de ;)




hejdå alla! :D
sea you later! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0