Tjoooheeeeeeeej! :D

trodde dagen idag skull suga men den kiiinga sönder! :D
okeej början av dagen var inte bra men lektionen före lunch och resten bara ägde sönder! :D (hihi ni får inte veta varför (a)) haha när jag bar cissi till syslöjden kom de två ungar och börja knuffa oss så vi skull ramla ;) cissi ba känner du dom? jag ba näe jag trodde du jorde de? hahahaha!

efter skolöan for jag till cajcaj! :D min skoter har varit där på lagning så efter maten driiva vi upp till bynn! :D (hem till mig) de va spårat äckligt över E4an åsså komde de massa lastbilar och shitt och haha jaa ;) men vi kom då hem till mig me livet i behåll :D
när vi satt på mitt rum och jag skulle plugga och jag sket i de (a) :
cissi: - nadja nu tar du fram ditt plugga humör!
nadja: - vilket? ;)
cissi: - ja du, jag har ingen aning! (a)
hahahaha

men nu ska jag gå ner och se 3dje perioden på AIK matchen! :D den kiinga! :D
puss hej ha de bättre en leverpastejj (a)



de var tänkt att de skulle finnas bilder här men de lagga såre funka it! :(

Kommentarer
Postat av: Superkussen

och så glömde du nämna mig, betyder jag så lite för dig :O ??? HAHA ;)

2010-01-26 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0