Torstag! :)

torsdagar är helt klart dom bästa dagarna! :)
mycket rast och bara sköna lektioner :) (förutom Non)
jag har hunnit träffa världens finaste pontus flera gånger!
de är de helt klart bästaste med torsdagar (a)

mamma hämta mig efter skolan åsså for vi å köpte pizza! :D
åt drekten jag kom hem sen vari me linda ett tag och efter de suttit med mamma och snacka och reda ut om våra klasspengar och pluggat, städning skulle jag också ha hunni me men
jag är supertrött och ska bara se andra avenyn sen sleepy time! :)

haha typ halva sverige tycker jag skriver för långa inlägg så jag börja draner nu ;)
ja tyck de är kul å skriva om massa saker men kancke lite tråkit för andra att läsa (a)
kommer endå skriva nå långa om de hänt nå spechööl nån gång men de äju endå inte så ofta så :)

aja hare bra och syns imorron! :D



snacka rena rama drogen!
har man börjat se kan man inte låta bli att fortsätta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir bra med långa ibland =)

2010-01-21 @ 19:30:41
Postat av: igö

det tycker jag också=)

din blogg är fan bra! =D

2010-01-21 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0