FY FAN VILKEN UNDERBAR DAG!!!!

På skolan åt vi på bianco var i husen i bonstan lekte lekar och tittade på saker i sockenstugan där jag bla såg pappa och min faster i skolkattalogen ;) Riktigt snygga! Sen var jag med valparna utanför ica när mamma handla och vadå mycke folk som ville prata me dom? Tur att jag har pluggat in lite saker så jag kunde svara på allt dom ville veta :D Men man får samma fråga jämt men vad är det här för ras? Då säger man de är renrasiga hundar och dom är norsk älghund svaroch då tittar dom på en som man vore dum i huve åsså säger man att de är typ en utrotningshotad urhundsras som är jätte sellsynt osv. Ja i alla fall sen så kom jag hem och då fick jag veta att mamma fått en arbets intervju så nu hoppas jag att hon entligen ska få ett jobb!!! Åsså har jag fått massa saker idag :D Av sommarskolan fick jag ett diplom och ett sesongskort på utebadet och sen hemma fick jag 500 för examens tjosan, galjar (haha låter tråkit men alla mina kläder rymdes inte på mina galjar som de var i garderoben (a)) åsså ett ryggskydd eller asså ett "överkroppsskydd" till crossen :D Känns suuuper!
HA DE BRA!♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0