i väntan på bättre tider

Humör just nu: Glad såklart :D men lite uttråkad (a)
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: vissa korvar! kanterna på limpa:] de är jätte mycke men kommer inte på.
Kläder just nu: Korta jeans, vitt linne och en blåvitrandig tröja
Musik just nu: You better die young
Vad sa du senast: jävla mygg:]
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: haha!? de skulle helt klart vara såhär typ barnen i bullerbyn tiden typ och få ha ett sånt lantbruk:]
Sommarplaner: Ta de lugnt och försöka glömma skolan och all stress sen typ självklart bada och kompisar!
Fisk eller badkruka: Bror på vars jag badar (a) men mest fisk :)
Saft eller alkohol: haha bror ju på? (a) cider är ju godare än typ bob saft ;)
Hur många kuddar sover du med: jag har 9 kuddar i min säng när jag sover:]
Favoritväder: Typ en vinterda när de är sol och varmt i luften åsså lite skare (a) eller en varm dag på typ 22 grader och lite blåsigt
Morgon- eller nattmänniska: Både och, riktigt sena kvällar och när man stiger upp spelar ingen roll :D
Bästa film: Jag älskar svenska komedier:] 
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Tror du på mirakel: ja, fast de är int så stor chans att he händ


Ser du på kärleken som ett misstag: Näe men den suger
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 (a)
Bio eller promenad: Ingen aning, men jag gillar ju att prata så typ promenad men isåfall om man inte går så lågnt och sedan sätter sig ner:] fast jag älskar ju att se på film osv men man umgås ju som int då...
Är du kittlig: hehe kan man nog säga ja :]
Snarkar du? Aldrig
Stjärntecken? skytten
Rädd för insekter? Nej bara myggor:]
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: snällhet
Det här är jag bra på: alltid tänka på andra före mig själv
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna trolla fram saker (a')
Chips, morötter eller godis? morötter:]
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nejnejnejnej och åter NEJ :]
Är du rädd för blod? Ja:]
Kaffe, te eller inget? kaffe!
Har du en besatthet? De har jag, typ köra cross tugga tuggummi och lite dator me och jag måste verkligen vara me kompis nästan hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0