idag

Har jag och Anton först och främst rensat ogräs och jag har kört lite traktor osv :D Sen så for vi på marknaden jag Anton och Kinja. De jag köpte va 3 hårda jätte äckliga remmar... (Anton: - Nadja titta här är de mycke billigare rämmar än dom du ville köpa vi köper är iställe? och de blev ju som de blev mina smaka skit och hans var god ;)) sen så köpte jag 11 grisöron och 2 ben till Kinja och Kolja (a) Kinja fick träffa en jätte stor vit chäfer typ och först kissa hon ner sig (hehe:]) men sen så ville hon typ busa :D Den andra hunden dregla ner hnne as mycke när den skulle tvätta henne! Selina kom och jojna the clubb och då köpte jag en mjukglass och när jag äti upp den säger hon - åhh nadja jag skulle vilja ha en buttebulle kan inte du dela de me mig? JAg var proppmätt men klart man ställer upp ;) så de blev sånndär bulle och en coola sen drog jag och Anton och nu är jag hemma :D Selina kommer hit snart (hon var tvungen fara hem och fixa lite innan hon kunde komma) så nu taggar jag kväll me Selina! :D :D :D



En bild från igår :)
<Antons pappa&min pappa>

Kommentarer
Postat av: Selina

Jag älskar dig! Och din blogg såklart ;)

2010-07-24 @ 20:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0