linda hade visst internet här :D

Tjaah! Sitter i Lindas stuga (den är allderles vid min "stuga/husvagns plats" vi kallar de för stuga för vi har som en tomt men själva stugan är på två hjul alltså husvagnen;)) Linda är och duschar för hon jobbar imorgon. Vi var nyss ute me båten vid flinta ön :D Riktigt nicit! vi grillade middag och jag har varit skogsmulle och yxat på och gjort äld huggit ved grillpinnar osv ;) Nu snart ska vi se Katittsi och äta kladdkaka jordgubbar och blåbär (Som jag har plockat:]) Haha nu vill Kinja att jag ska busa me henne så vi hörs imorgon!
SOV GOTT!♥





  

Jag älskar dig så sjukt otroligt galet mycke och du är som en storasyster för mig och har alltid varit och vi är otroligt tajta och jag klarar mig inte utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0