Nadja in town again!

Nu är jag hemma igen :D Cissi ligger i min säng och pratar med Lnus och ikväll har vi packat in lite saker badat i älven här i bynn med folk som kom hit,bakat neger bollar for ut och sprang kvart i 12 (hahaha normala?!:]) Och nu ska vi se Cissis efterlängtade Meangirls som hon tjatar om ;) Jag har haft det jätte jätte bra i ammarnäs men de berättar jag om senare! Jag ska bara säga att 1 sak har jag lärt mig. När man ska hälla ut vatten från bilfönstret ur en skål, håll ut hela skålen ur fönstret och håll den längst bak för annars blåser allt vatten rett in i bilen på en själv! tro mig de är inte så kul! (I know how it feels!:])
SOV GOTT!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0