r u b r i k

Hej allihopa :D
Idag har jag varit på stats, det var kulitkulit! Jag Lina och Emelie tog bussen till stan imorse, jag hade uppmanat alla om att ta tunna kläder för att de skull bli jätte varmt mitt på dan (pappa sa de till mig) sen så när vi hunnit till Östanbäck börjar de ösregna (a) När vi kom till stan var de översvämning på massa ställen och de rann vatten överallt och de bara öste på me regn så vi tryckte på vintergatan till de värsta var över sen löpte vi till åhlens och jag köpte mig ett paraply:] Lina for me kvart över 4an och jag stannade i stan tills 5 i 6an gick för Emelie ville äta me sina kompisar så självklart följde jag henne och satt och glodde när dom åt ;) På vägen hem i bussen satt jag vid simon och tim och dom skämta på och var riktigt roliga som vanligt :D Nu är jag hemma och är spåårat trött!
Saknar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Vårin

Hehe :D saknar dig ochså. men gammelt bilde/kort av mig!

<3

2010-07-10 @ 00:50:50
URL: http://www.vaarinknielsen.blogg.no
Postat av: amanda

de bruka vara fint väder här (A)

2010-07-11 @ 16:18:22
URL: http://amandanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0