Sova tidigt!

Lina står och smörar mackor. Hon ska kvällsfika men jag är inte hungrig :) Ikväll har vi klippt gräs, det spårade ur så sjukt mycket!! Men gräsklipparen höll då iaf ;) Efter de tänkte  vi fara till Vårin men de blev så sent och mamma och pappa kunde inte köra, sen resten av kvällen har vi planerat inför eskils!Imorgon ska vi upp 9 för kl 10 bär det först av till Cissi och plocka upp henne där sen vidare till Frostkåge släppa av Lina där och sen drar jag mamma och Cissi till stan. Mamma ska me så jag slipper betala och Cissi är trevligt sällskap och mycket bra smakråd! Vi ska typ bara kolla saker till mig :] haha nu ska jag jojna lina vid matborder.
SOV GOTT♥



blir en långtur med min största kärlek innan jag far till Eskilstuna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0