SS

Tjenna!
De vart ju en ganska fin dag till sist endå! Jag damsugade nyss där nere eftersom mina valpar smutsar ner ganska mycke och jag känner att jag ska städa lite efter dom jag me ;) För en liten stund sen kom jag hem från stan. Imorse for jag ju till Selina, vi spelade kubb såg tv och sedan hämtade mamma oss och vi driva to the bigg city :D Jag brukar vara den som håller reda på alla  mina saker och har koll men inte idag! Först tappade jag bort min mobil och sen min rosett typ en halvtimma efter mobilen!! Jag fick tillbaka allt men de var lite panikslaget där ett tag för selina hade ingen mobil och mamma var på solbacken och jag hade ingen tellefon (a) Men de löste sig och de enda vi gjort idag är typ att stå i kö!? Så sjukt mycke folk och vi var ju tvungen att köa flera gånger i samma kö för hehe vi var tvugna att fråga om mina saker:] HAHA jag suger nu ska jag göra någe tills maten :)
HÖRS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0