trästocks igårkväll!









Vi kom till stan träffade Elina och satt och pratade med henne ett tag sen såg vi melissa och när vi skulle äte blev det rundvandrig mellean frasses Max Subway och sedan tillbaka till Frasses igen för de var så mycke folk ;) Sen mötte vi upp Olivia och Anna-Ida som vi var med ett litet tag sen så träffa vi Ferre och Danne. Vi gick ner på trä igen och var där med Ferres kompisar till kl 1 ;) Det var sjukt roligt! I slutet såg vi nå rock band där vid halv 1 typ och de var jätte mycke folk och dom pressa och tryckte och trängdes vi sog nästan längst fram och jag blev typ mölad! Men jag tryckte tillbaka en kille som försökte trycka bort mig:] Sen så kom de några tjockisar som stått längst fram åsså skull dom gå och då knuffa dom omkul mig in i masssa folk sen fasna min väska mellan två av dom så dom höll på dra av mig den. HAHA jag tycker såntdär är lite kul(a) Sen for jag lina och Ferre hem vid 1 då och när vi kom hem kom Nisse ett tag sen for Nisse och Ferre till Nisse och sov och jag och Lina blev kvar själva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0