De spååååra, jag älskar min klass!!!

Tjaa!
Imorse när jag skull duscha var de iskallt vatten och jag fatt inte varför, sen så skull jag starta hårfönen och vad hände? inte ett skit!! Så de vart risigt hår på skolan kan man ju säga men vem bryr sig? :D
Hela dagen har vi lekt i klassen och fy fan va vi skratta!!!! jag har inte skrattat så mycke på flera månader! De ägde som FAN hela dagen de går inte beskriva hur kulvi haft och hur mcket jag älskar men klass!!!!!!
Nu snart kommer Lina och vi ska vara jätte duktiga snickare och skruva ner hyllorna i min garderob/garderobrum och hänga dit en srtång och göra fint :D känner taggen!
HA DE KUUUNG!♥





I am back on train!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0