Examen

Tjabba!
Idag har jag varit på examen med världens underbaraste klass! i kyrkan trängde hela våran klass (utom 2) ihop sig på 1 kyrkrad! hahah de spååra (a) största klassen? efter massa kort osv så for jag till Cissi och Linda och mamma följde me och Linda max fota mig och Cissi på Cissis bak gård :D massa fina bilder bliddere! Sen for vi och köpte mjukglass som vanligt! När vi åt glass kom mobade linus ;) (hahahah!) sen har vi chillat hos Cissi jag Linus och Cissi :D sen vart de Lukas (cissis lillebror) examen så tillbaka till kyrkan och typ sova i väntan på att de skull ta slut, sen mera kort och glass och efter de till Cissi och chilla igen med Cissi och Linus och efter ett tag komde Lisen och Selina :D :D  Åt nyss pizza me mamma och Linda och linda for och skull göra någe och jag väntar på henne och vi ska ner till älven och fiska :D Jag ska lära henne lite bättre ;)
HA DE BÄÄÄST!♥



haha ja som ni ser spåårar bilden ur! Amanda ville ta kort på mig Linda och Teresa. Sen sa hon att vi skulle hoppa åsså just när vi skul hoppa skrek Teresa nej akta grenen och satt hande på mitt huve så ja int skull hoppa (a) så jag höll på att hoppa rätt upp i grenen där^ och Linda bara körde sitt eget rejs  ;)


DOM ANDRA BILDERNA KOMMER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0