förlåt

förlåt för jag är så seg på att uppdatera men jag har fullt upp :D Jag har tagit 1562 kort med min kamera nu och dom flesta ska ju in på bloggen då ;) men jag har inte nån tid att lägga in men i hälgen ska jag sätta mig och skriva och berätta om allt och lägga in massa bilder! :D :D :D låter de bra?
Jag är med Lina nu och vi var just nere och bada i älven :D as kul att bada och busa me henne! Nu ska vi äta plättar! mums,

Jag och lina cykla hem till mig och då såg jag en spindel på väen ,Dagens skämt:
Jag - titta han är på väg mot döden!! HHAHAHAH:]
HOOOJ!♥



vadå balans? (a)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Det låter as bra! :D



Saknar dig, vill göra någon snart om du har tid någon gång min lilla mulvad :*<3?

2010-06-17 @ 20:18:41
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0