Hemma igen!

Jeanette du får blogga hur ofta du vill! jag saknar dig me <3

Svar på en fråga från någon?: vi har 1 valp kvar och de är bara att ringa 0912-10214 eller 070-6868168 så äre bara att komma och titta!



De är härligt att vara hemma i sitt hus igen men jag längtar nog mera bort här ifrån, I Tjusjön har vi haft jätte kul som vanligt och de har spåårat ur totalt! De har blåst ganska mycke så de har nästan inte gått att fiska me båt, de blev bara 2 turer. Första svängen rodde jag och Lina ficka men vi var inte ute mer än en kvart typ för de blåste skit stora vågor så jag orka int ro någe mer (a) men Lina fisk en aborre då :D Sen så på midsommar aftons kvällen la sig vågorna och de duggregna lite men då följde vi me Daniel ut med hans båt och då fisk jag och Lina 17 fiskar på typ 1 timme :D De ägde!! Sen har vi typ bastat busat och tjolrat och de vart en as lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0