Jag punktar upp min fredag asså själva dagen!

  • Var på Lindas student i stan
  • Åkte me pappa i traktorn och drog deras studentflak :D De spåra så kul de va för dom hadd en såndär som spelar musik (kan inte stava till de:,]) dom sjönk hoppa och dansa så hela traktorn hoppa (a)
  • Äta blåbärsmjukglass med mamma♥
  • Studentfika hos Linda
  • Såg min farfar vara nära på att dö
  • Gråta floder få panik och bli otroligt chockad (han klarade sig och det gick bra men han fick fara med ambulans, hans hjärta stanna typ ett tag) näe fy fan!
  • Fick se Linda gräva upp sitt paket hon fick av mig ;) haha de var de som jag var ute och fixa :D Jag grävde en typ grop 1 meter ner och grävde ner hennnes paket där så hon fick gå på skattjackt och sedan gräva upp :]
  • Äta gott skratta och vara me massa trevligt folk
  • Stresspacka
  • Slänga mig i bilen till Lina
älskade traktor!:]
Eftersom jag är hos Lina så har jag
inga bilder från gårdagens student nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0