Jeanette loves nadja

Jeanette är det nu som skriver på min älskade nadjas fina blogg.
Tyvärr så har nadja inget internet så hon kan inte uppdatera sin blogg så att lilla jag har något att göra :]
Nadja har fiskat (vet inte om hon gör det än) Hon kungar på att fiska och fick en  mycket fin fin harr :D

I sommar har jag och nadja 1 år. Ett grattis skulle vara gulligt:]

När jag och nadja var med varandra för första gången kändes det som att hon alltid funnits i mitt liv och jag var alldeles trygg med henne. Hon är en av dom finaste personerna i mitt liv och jag skulle gör allt för denna flicka.
Vi är aslika men ändå jätte jätte olika :]
Ja hon är helt underbar och jag älskar henne med hela mitt hjärta.

Du är lycka vännen!♥

sommar 2010




nu har jag typ suttit vid datorn och lyssnat på musik i timmar så jag tror att jag ska ta upp datorn til min underbara brors rum och se film.

godnatt världen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0