Tagga

Var nyss nere och åt fisk ;) inte de godaste som finns men man måste ju smaka om man själv har fixat fångsten :D Ja ikväll har då jag och Lina myst och klippt i grill kojjan och lek parken :D då lärde jag Lina klippa med en gräsklippare;) och de gick hur? ja... en repa på en vägg jag höll på flyga av och rygg ont av allt tvärstopp (a) men hon var duktig :* Sen fiska vi och båda fick napp, Lina fick ett träd och jag en harr ;) haha :) Men nu ska jag göra mig klar för sängång. Nån gång under natten kommer Linda komma ner krypande i min säng för hon ska me imorron och göra mig klar osv.. jag känner att jag inte kommer va så fin och jag tycker verkligen inte om min klännin men vem bryr sig?
SOV GOTT!♥



fan va jag älskar dig älskade crossen min!:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0