Tjaaa!



Imorse försov jag mig (ummen upp? nej!), drekt ja kom till skolan var de No prov, sen teknik åsså bild me Mathilda♥ sen vart jag klar på bilden och då smet jag till Cissi som var hemma och sjuk, jag fick låna hennes lillebrors bmx åsså cykla jag dit (a) Vi åt och hon plugga HK me mig, sen sa jag att Selina också va sjuk så Cissi ringde henne och då kom hon efter en stund :) sen tog jag luckes cykel och cykla tillbaka till skolan, hadd HK prov, sen hål och sen eng prov ;) Vadå mycke prov på en dag? (a) Efter skolan sprang jag till Cissi igenom spöregnet ;) Då såg jag Selina och Cissi film sen kom min kusin Emelie från stan me bussen så jag mötte henne på ica åsså köpte vi naturgodis sen hämta mamma oss :) Nu är vi här och mina nya cross skydd har kommit :D Efter maten drar vi me traktorn och crossen och gräver hopp osv :D taggggggga!
HA DE BRA!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0