Tjabba tjena hallå jag säger så!

De är sjukt härligt med internett!
Idag började dagen med vårdcentralen (typ sjuk igen de hadd typ just blive bra) efter de bar de av till skolan... efter den bulta (köra traktor) sen for jag och fick köra traktor runt hela byn och hitans ditans efter fäll vägen :D För de är så att de är lagligt för jag får köra till min och pappas mark om jag har ett ärende och jag skulle och tömma sten ur skopan men tog en liten omväg (a) Nu ska jag gå och lägga mig eller ja jag ska se om tven funka åsså ska ja fika lite :D Imorron bitti kommer Jeanette typ 20 över 7 :D :D :D Hon ska väcka mig då och hon säger att hon kommit på någe smart sätt men jag vet inte om ja tyck de låt bra eller dålit? :]
Jag idag!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag utesluta det smarta sättet :] / det kändes inte så snällt att väcka dig med vatten:]<3

2010-06-23 @ 21:06:38
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0