- lev livet!

god kväll gott folk ;)
ikväll var de tänkt att jag skulle vara med Anton men han blev sjuk :/ men om han mår bättre imorgon så ska vi hitta på nå då :D aja, jag har haft supertråkit ikväll och inte gjort någe, men tillslut kom jag på att jag ringer till nån social typ så jag rinde lina för hon brukar ha tid att prata ;) så jag prata med henne ganska länge :) sen såg jag tv och sutti vi datorn :) 11 gick jag till Linda för då komme hon hem från umeå :D så jag gick och tjecka hennes fyng åsså snacka vi lite och sånt :)
Jag gjorde världens vurpa ner i snön när jaag sprang till henne för jag hade pappas skor och dom är aningen stora (a) så rätt ut i snön bar de för min del :]

Nu ska jag sova :)
SOV GOTT ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0