30 <3

Hejhej alla people in sweeden :D

Imorse städa jag lite tills Anton kem :D vi har varit ute och han fick fett me spö ;) sen såg vi nån nazist (stavning) film och fika massa goda kakor, inte riktigt min grejj me sånna filmer då men :]
Sen dragsta vi på hockey! superkul fast de va typ ingen där (a) bara jag Anton Emma Oskar och nån Fredrik i antons hockeylag ;) första perioden var vi på stå, och då stog vi bakom en rökare (och då menar jag riktig rökare) han lukta så mycke så jag stog och hosta och fick tungt och andas (a) men resten av matchen var vi på sittplats bakom utvisningsbåset :) matchen var ju inte den bästa men den blev bäst för mig :] För världens bästa Nicklas Dahlberg fick stå slutet av matchen :D När jag träffa Selina (de va skitkul :D) sa hon: - Jag tänkte när jag såg att han fick stå att nu blir Nadja glad! ;) Och de va spååårat sant (a)
Aja när jag kom hem gick jag till Linda och låna filmer och snacka lite me henne :D sen gick jag hem och  pratade med Pontus ♥ i tellefon ettag :D och nu så ska jag se film,
HA DE BÄST! :D



so fucking bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0