aik matchen blir helt klart dagens/kvällens höjdpunkt! :D

Hoppas ni alla haft en härlig skoldag! :D
min dag har sugit, bara legat på soffan och haft ont i huve, och när man inte har massa att göra hinner man ligga och tänka på massa saker, dock önskar jag att jag inte tänkt på allting...
jag vill verkligen på skolan imorron! Orkar inte vara kvar hemma trots att de är tisdag imorron,
Ikäll blir de självklart hockey! och hoppas på att febern ska sjunka :)
Under de här inlägget han jag spilla ut ett vattenglas över min mobil, musmatta och kamera  (a) de är som jag säger att man inte ska dricka vatten! de är inte gått och de blir bara jobbigt ;) nu ska jag torka upp :]
HA DE BRA! ♥
Asså så sjukt bäst! (a)
.
Jag finns på mobilen för alla sociala människor ;)
073-8417109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0