Ammarnäs

Resan dit:



Jag flätade ihop sånadär godisrämmar (a)





Vi hoppa runt i bussen och bytte platser hit och dit för de droppa folk hela tin och sen var vi typ själva kvar (a) jag spååra och skratta och lina var igång ettag sen vart hon less mig och flytta till ett annat säte och la sig och sov ;) HAHA :D



de var typ härligt att åka buss endå men de sög endå för de var bara jag som var pigg helatin (a)

1 och en halv timmas väntan i Sorsele på nästa buss:


haha där satt vi i mällanrummet på ica i Sorsele och fika och gick in och köpte pizza som vi åt när vi kom till emelie :) hahah alla stirra på oss asmycke när dom gick in och de va en övervakningskamera som hade oss i bild helatin (a)
Emelie och Lina vart lite sura på mig för när jag rörde mig (som jag gjorde typ helatin) så öppnades dörrarna så de blåste kallt :]



haha där satt vi ;)


HAHA Lina tappa en bit av sin macka (a)

Framme:

Drekt när jag gick in i köket när vi komme fram gick de en propp (a) haha de va så kul för drekt jag gick in i köket och sa hej blev de svart sen alla ba - Nadjaaaaa!! jaa, de märks att du har komme ;)
inte snälla typer :]


Påväg till backen! :D De va riktigt härligt väder den dagen och riktigt kul!

En dag när vi åkte i kälken efter mamma, hon är helt galen när hon kör! man vågar typ inte åka, och beviset på de är att när vi körde typ 90 på ån så kom en liten nedförsbacke och ett gupp och då låssna kälken! (a) haha vi hade satt fast den där pinnen och allt så de ska inte kunna låssna ;) de typ stanna massa folk ba hur gick de för dom såg när vi låssna (a) jag ba de är bara finfint åsså jord jag tumme upp ;) HAHAHA



Jag tvär skjutsa Lina i kälken och hon satt längst fram när vi starta och när vi stanna satt hon längst bak (a) för när jag börja gasa på så flög hon bak av trycket ;)
såhär ser mitt ¨riktiga¨ lockiga hår ut^ ;)


Utflykt till Örnbo:

Askul som vanligt där! :D
mycke brottning och snöbolskrig fika och madrassåkning :D och självklart mycke trevligt folk ;)

det här^ är min mormors mormors mormors osv, gamla ladugård (a)


Oliver :D

Efter denna dagen så var vi ute och brottades i snön (a) Både mamma och min morbror var me och vi tog dom tillslut :] hah mamma landa på lina en gång så hon försvann helt ner under snön så vi fick dra upp hon ;) och min morbror kasta mig som en vante nerför en backe så jag gjorde frontflip och landa på huve ner i snön :]men de sluta me att när mamma och morbror var helt fulla av snö både på utsidan och insidan av kläderna och hade blivit snöbadade i backen så var dom tvugna att gå hem och torka (a)
HAHA
På morron så var brödrosten kvar hos Emelie sen dom vuxna äti räkor, så de var bara att slänga sig ut i snöstormen på pappas skoter och köra och hämta den ;)
Shitt va de blåste den dagen asså (a)

sen hem och göra oboy! (a)


De va lite från mina askuliga dagar i Ammarnäs! :D

Kommentarer
Postat av: Tesa

men erkänn att de kommer bli ÄNNU roligare till påsk då kussarna hakar på????

2010-03-10 @ 21:48:57
URL: http://momentosfelices.blogg.se/
Postat av: Nadjaaa

Men självklart! :D

2010-03-10 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0