back in times

Hejsan hoppsan alla människor :D
Idag var de första skoldagen efter lovet :) jag har längtat efter alla människor och idag fick jag träffa dom :) de var super kul! jag sov bara två och en halv timme inatt, de var mindre kul men shitt the saim! jag är lika pigg endå (a) de är massa folk som har sakt varför är du så himla glad idag Nadja? och jag har ingen anaing jag är bara de (a)
våran skola måste ju vara fatti, inge vatten, alla klockor har stannat när vi kommer tillbaka och de stog toastolar mitt på golve ;) men dom slängde annemarie ut :) aulan är inte godkänd av mig, nog för att jag bara snabb kika in men njaa jag vet inte,,, :) aja, nu ska jag runna ner och äta pizza sen blire plugga plugga plugga hela kvällen, (om jag orkar :]) men jag måste för jag kan inge (a)
HA DE TOPPEN! ♥
ni är helt otroliga och gör mina dagar bäst! <3

Kommentarer
Postat av: iuhr

du äger!!

2010-03-15 @ 19:08:29
Postat av: liseen

våran skola ÄR sjuktfattig=(...

2010-03-15 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0