Dagarna me Cissi!

HejHej!
Jag kom nyss in, har skjutsat Cissi till jobbet med skotern :D Imorse vakna vi 10 i 9 och steg upp typ kvart i 10 :) sen har vi kört skoter och Cissis pappa och lillebror kom hit me skoter och då körde lucke me oss medans richard var inne och prata me mamma :)
IGÅR:



Jag och Cissi var ute och körde skoter sen kom vi på att vi ville fara på ica, så vag gör man då? joo... men går in och säger åt pappa att han ska skjutsa oss ;) åsså kom vi på att självklart skull vi tolka me bobb och fara och handla (a) och yesbox! så bliddere! :D Cissi satt fram och styrde och jag hände där bak och gjord som hon sa ;) hon satt där fram ba: - hopp, hopp, hopp, luta, hopp, luta
HAHA de va typ hopp helatin (a)



Vi parkera vid E4an under gångbron så jag och cissi klättra över planket och gick under bron och sen upp på den ;)





Jag ropa på cissi att hon skull vände sig om,
Hon gjorde en pous!
Och så gick de me de (a)
sen var de min tur att ramla,
Hjälp mig upp?
Ett två tre,
Aha,aha jag är uppe wiihoo (a)
Så smidigt gjorde vi när vi for över stakete ;)
mot chipsen
Cissi ser sia favvosar ;)
hmm, vika ska jag ta?
Jaa, domdär blir nog puurfekt!
Färdighandlat, då blir de att gå tillbaka då,
De var lite bilder från igår (a)
you people like? :)

Kommentarer
Postat av: maria

nja jag vet faktiskt inte om jag har hittat någon, haha nej nej nej, nu ska det bli sommar här, inge mera vinter! <3

2010-03-21 @ 14:48:15
URL: http://mariasandstrom.devote.se
Postat av: jeanette

I LIKEEEE :D<3

2010-03-21 @ 19:23:12
URL: http://jeamarkstrom.blogg.se/
Postat av: liseen

NI ÄR SÖTA:*

2010-03-21 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0