En bra slutkväll på lovet

Hej alla tuffa typer! :D
Selina for alldeles nyssens :) vi har haft superkul :D såg wipe out, ballar av stål försökte setta in min nya header (hahaha gick inge bra:]) åsså ätit gott och skrattat åt oss själva (a) Haha hoppas ni haft en toppen kväll!
Nu sitter jag och skrattar (låter lite sjukt :]) haha men min katt stog på en stol och försökte gå på yoga bollen över til min stol! haha ni kan tänka er hur de gick? ;) hon sprang på den rullande bollen och hon hamna nder sängen (a)
P.S hon gjord se int illa ;)
Jag sitter och taggar skola! :D kommer bli sjukt kul att träffa alla igen! och jag har saknat 8B♥  veldarns mycke (a) haha alla är så kuliga ;) Nu ska jag gå och göra mig klar för natten :)
SOV GOTT&SYNS IMORRON! :D
You gays ROCK! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0