8B i stora staden :)

Asså dagen idag blev helt superkul!
Vi börja va på ungdomsmotagningen och snacka och massa sånt, :) sen gick vi och åt på ¨balder¨ eller haha näe de va tänkt så men jag jon selina emma och oskar åt på frasses :D sen gick vi på stan ;) och en sammanfattning av de: Emma tappa sin vante längst upp i ck sen sprang jag och hämta den, mötte då hodayfa och isabelle, sen sprang vi upp till emma och selina, hodayfa ville åka hiss så då gjorde vi de och han typ skrek (a) sen försökte han åka upp i en rulltrappa som gick neråt ;) sen höll typ han och oskar på att riva intersport ;) haha de va lite kul :]

Tecknobalder:
de va asroligt, men så kommer ju också jag och mina skills, jag tog en mugg ur en sånder mugghållare åsså fick jag två och försökte trycka tillbaka den ena men då låssna hela mugghållaren från väggen (a) jag selina emma amanda och anna spela massa spel på klätterväggen (a) HAHA. sen vare ju då massa mer coola saker typ en snurr grejj man blev fastspänd i och for upp och ner och hit och dit ;) de va lite läskit men (a) i slute så skulle vi bygga olika saker och blev lämnadde ensamma i ett rum ;) och hur gick de? jo isabelle och emma stog och ropa ut genom fönstre massa sak och vi andra spåra runt och skratta (a)
Emma - dom där bullarna såg goda ut,
Amanda- de är dom inte, nadja smaka och dom var torra,
haha voops (a)




haha jag och världens längsta man och hans hand och min (a)




Kommentarer
Postat av: fhfdh

du är liten men söt =]

2010-03-02 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0