Hej på er alla!

Hoppas alla haft en bra dag! Min dag idag har bestått av skoter :D hela dagen har jag varit ute och kört förutom när jag var in och ladda upp alla bilder och när jag åt ;) men sen resten av dagen har jag driivat! :D de är livet! Och nu är de tom tank (a) Jag körde och såg Johans (min kusin) skoterspår så jag följde dom och tillslut hann jag upp han och då tog vi oss en tur runt berge :D skithärligt! han har köpt nån ny asgammal skoter och den har växelspak, haha inte ok? (a)
Jag och mamma har sutti och fixat med våra tv kanaler som lagga och då hitta vi en kanal som hette TVpaprika! HAHA helt sjukt :]
Ikäll blir de wipe out ballar av stål sen sova!
HA EN KUNG KVÄLL! ♥
JAG ÄLSKAR VINTERN! :]

Kommentarer
Postat av: dhk

JAG ÄLSKAR DIG! :$

2010-03-21 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0