Tjenna nu kommere ett låångt inlägg (a)

Skolan:
Skoldagen beskrivs med ett ord: HAHA! jag har skrattat hela dagen! allt har kiingat sönder :D Första lektionen gympa så spelade vi ¨bandy¨ (ute på marken) de var lite bollar som kastades hit och lite tacklingar dit (a) haha men sjukt kul! Sen matte, Jag sa till per: - jag har en andledning till att jag kom sent, per: - var du sen? jag: - kanske? (a) smart Nadja? ;) Sen svenska och då halka jag på golvet när jag skull hämta pappaer och landade på rygg! HAHA. sen tacklades jag och Jon i koridoren åsså tvär hedde jag handen mot han och då skull han hoppa undan men snubla på min hjälm som låg på golve och landa på mage! mycket skratt! :] På ¨hålet¨ kom Jon och kröp med en bjelra runt halsen och Nils gick brevi, haha jag isabelle nellie och emma dog typ av skratt (a) sen satt jag me emma och pontus och snacka :D men efter ett tag börja dom spela på varandras mobiler ;) då sprang jag ut och hoppa i snön! (a) sen tog dom tid på mig hur långe tid de skull ta att springa runt snöhögen och in igen :] sen fortsatte vi snacka om massa kulit :D På sv/eng så skrev vi på tavlan och i slutet anna ba: - nadja du får sudda tavlan :) , om du når då,, Skitkul? (a)  På bilden så satt jag och emma och spela dedär saket när man ritar två streck neråt och två sträck ¨vågrätt¨ ;) åsså ritat man ringar och kryss och ska få 3 i rad! (a) vi oavgjorde typ hela tin men hon vann endå ;) Lina Rasmus och Tobbe satt också där och shitta på och hahah jaa (a)
.
.
Handla me pappa:
Efter skolan hämta pappa mig så for vi till gummivärkstan och köpte tennstift och tennhattar till min skoter :) sen dragsta vi på konsum, haha jaa när jag och pappa handlar går de aldrig bra, och alla personaler måste typ hjälpa oss (a) jag skull springa och hämta cocos mjölk medans pappa hämta nån matlagnings jågart ;) jag fick hjälp av en personal sen gick vi tillbaka till pappa och där stog han me två till som hjälpte han att leta jågarten (a) men dom hitta typ ingen så dom skull se om de funka me grekisk eller turkisk jågart istelle ;)

Hon som jobba: -Turkisk eller grekisk jag ska se om de är någon skillnad,
Pappa: -Men jag vill ju ha svensk ;)
Den andra som jobba: - ska du prata med dom eller?
HAHA
Sen skull vi köpa dricka och pappa ba: för vi behöver ingen mjölk vah för du dricker dricka istelle? ;) I ♥han! sen pappa ba: - åh, den där är billig den kostar bara 10kr sen kostar dom andra 2 för 28kr, jag: - men då tar vi ju den billiga, är de denhär? pappa, - nej ojj de va nudlar som de var rea på! HAHA (a)
Åsså i kassan så skull jag packa varor och då hade hon som hjälpt oss hela tin satt sig i den kassan som vi var i, och då skulle jag packa i varorna då, så jag tvär tog i äppelpåsen så alla äpplen flög ut överallt :] han ba: - men ojjojjojj, vilken dag ,
HaHa (a)
Jaja undra om nån årkade läsa men jag tycker de va kul (a)
Nu ska jag hjälpa pappa me maten så hjälper han mig me skotern sen ;)
HE EN BRA KVÄLL ♥


Cissi&Pappa! bara skratt i stora lass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0