love love love, take me higher and higher

Hejhej :)

Idag har de vari torsdag som kanske alla vet då men (a) de är en härlig dag i mina ögon, skoldagen är slapp och sen hem och ta de lungt :) På skolan var de slappt då som jag sa haha ;) träffa pontus♥ rettså mycket också, och då kan de inte bli så mycke bättre! (eller joo om man träffar han mycke blire ju bättre såklart :]) Jag Selina Emma och Isabelle har börjat forska på engelskan om snowboard shitt och de är typ kul för vi har massa planer framför oss :D (som jag tror kommer spåra(a)) måste bara tillägga att  jag vann över sammy i biljard idag :D de trodde jag aldrig jag skulle lyckas me men de var nog mest tur (a)


Man kan säga såhär att jag sitter och slösar rettså mycket tid nu för imorron dragstar jag till AMMARNÄS! ♥ och komde just på att jag inte packat ett skit så nu blire stresssssssssssss!
HA DE KUNGLIGT IKVÄLL! :D
- älskar dig ♥



tur jag är bra på att vara stilla (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0