Matlagningen = Katastrof

hur gick de med matlagningen Nadja? -hmm...
kände att de vart jobbigt att laga mat och att de säkert endå kommer gå åt skogen så jag gjord fika iställe ;) de vart alltså de säkra före de osakra? njaa inte de heller...
Först kokade jag varm schoklad och smart som jag är skulle jag se om de hadd blive varmt så jag stoppa ner fingret och de var ¨ganska¨ rettså varmt kan jag säga ;) sen när jag skulle hälla över i koppen så var den naturligtvis tvungen att tippa också satt de blev ennu bättre, så när jag hällde upp mjölken i en ny kopp så rekte inte mjölken så de blidde att skarva me kall mjölk (a)
hur lyckat som hälls? :]


ungefär så skulle de seut (a)



men bullarna var då goda, så någe blev då bra tillslut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0