Men bra nadja

Hej :)
Blev en morgonpromenad med hundarna :) och på tal om hundarna så är kolja (min hund) med valpar! :D :D vi fick första tecknet på de idag :D och + att hon går upp i vikt massor nu ;) Happy start på dagen blev de! :D
Till lunch idag blev de brända plättar (a) men de var endå positift för jag gjord dom själv ;) (kanske de var derför de blev som de blev men :])
Jag har faktist städat hela dagen också! jag känner mig ganska duktig ;)
Och nu sitter jag och pluggar! :O någonting är fel på mig ;) jag har till och me haft uppe rullgardinerna idag (a)
.
.
Linda kom förbi och skulle hämta sina pengar medans jag städa:
Jag: -men du älskade kusin när du endå är här så kan du vell hjälpa mig att bäddarent i sängen? (a)
Linda: - jaja, men då ska du också hjälpa till och inte stå och se på som du brukar ;)
Jag: - Men såklart jag hjälper till (a)

Haha hon kan mig utantill ;)
Jag diggar min kusin! :] ♥

Kommentarer
Postat av: L

Din kusin diggar dig med ;)

2010-03-15 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0