No internet last night!

Hej alla :) internet kom just tillbaka :)

IGÅR:

Jag körde skoter hela förmiddagen :D sen började den gå skitkånsigt och bottna i ¨fjädringen¨ ;) aa, de är ju självklart att jag har kört sönder den igen då, så nu är den på lagning,
Linda och jag gick ut kring 3 tiden :) vi hade skitkul och hon suger (a) sen skotta vi lite hos farmor och farfar och sånt shitt :) kvällen spenderade vi inne och hade piplarssons maraton (en tvserie) och åt massa smaskit :D mitt under filmen just när dom hade berätta spökhistorier och de hände massa äckligt så gick strömmen!!! de va typ de obehagligaste jag varit med om! vi var instängda i mitt rum och allt blev kolsvart! jag hatar mörker och kommer altid göra! :]  sen på kvällen gick linda hem och då tänkte jag blogga men då var ju självklart internet borta, ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0