Sommartid!

Godmorron alla!
Nu är de sommartid igen :) jag fattar alldrig vilket håll man ska vrida tiden åt (a) haha och den här dagen på året brukaar va den dagen jag och cissi bråkar allra mest, för vi sovde alltid hos varann den här natten förr sen trodde vi olika på tiden åsså tjafsa vi om vem som hadd rätt typ hela dan! :] Det är en lite sjuk grejj me dehär sommartids omställningen me, för ungeför 1vecka innan vi ska ställa om så vaknar jag jättetidigt på mårnarna och kan inte somna om, och de har varit så även nu ;) och idag lyckades jag sova enda till 10i11 för nu har tidbytet blive, super konstit (a)
Nu går jag och duschar :)
HA DE FINFINT! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0