Sorryyyyy

för att jag inte skrev igår kväll, men dagen såg ut såhär:
Lina ringde vid 1 när jag just hadd vari ute och kört och hon skulle få kattungar och var hemma själv, så jag fick leka barnmorska och säga vad hon skulle göra osv ;) sen körde jag skoter hela dagen :D och på kvällen komm lina och då körde vi mera skoter ;) sen gick vi in och såg tv till halv 3 typ sen gick vi upp och sovde :) filmen söög så stenhårt satt den kunde inte suga mer asså! (a)


IDAG:
  • Skoter
  • Ut med Linda på skotertur
  • Och resten av dagen så blir de skoter
HA DE KUNGLIGT! ♥





Inga minusgrader, ingen snö,
Ingen snö, ingen skoter,
Ingen skoter, ingen NAdja
Ingen Nadja, inget liv,

Kommentarer
Postat av: Nora

SV: NADJA, DU ÄR SÅ SPÅRAT GULLIG!? :*

2010-03-14 @ 01:20:47
URL: http://hugs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0