Sovandet la ja ner (a)

Jag kan verkligen inte sova så jag satt mig vid datorn istelle ;) Jag har sutti och pratat med Cissis lillebror på msn (asså sådär me mick (a)) de var faktist kuuligt för han är veldigt social och berättar om sina spel osv, :D men han skull gå och sova så han sa god natt och så :) sen har Lisen hålli mig sällskap på msn! :D riktigt kul tjej dedär ;)  HAHA och så sjukt intresant samtal vi har (a)
Jag älskar Lisens nya pojkvän! :] (och henne me såklart! (a))
tack för skratten ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: lisen

HIHI JAG ÄLSKAR DIG OCH MIN POJKVÄN(L)

2010-03-20 @ 00:39:29
Postat av: agnessssssss

JÄTTEFIN BLOGG NADJAAAAA!!!!!!! pusss

2010-03-20 @ 10:20:29
URL: http://www.hugs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0