tjingtjong spela majong!

Heej :D
Just nu sitter jag här vid datorn då me selina :D hon har följt mig hemm! På skolan idag har de vari ganska härligt :) vi har bara typ tagit de lungt, förutom sita lektionen då gjord jag och selina 60 fakta fråge saker på NOn!! för att jag hadd inte börjat en och Selina va redan klar så hon hjälpte mig (a) Efter skolan när vi väntade på bussen lyfte Anton David och Fredde upp mig i luften och slängde mig i snön! de var sjukt läskit (a) de va fullt ös me snödränkningar och sånt shitt :D Selina och Hampus är typ dom enda som går knuffa ner ;) När vi hadd hoppa av bussen och gick på vägen hem höll anton på att lägga snöklumpar på min väska, och jag märkte inge så jag gick och bar dom! (a) men sen skull jag tackla haan så då flög alla av! ;) men då la han och selina lösnö där bak utan att jag såg så när jag kom hem slängde jag väskan på golve så de blev snö lite här och var :]
En sak är då säker att min fot har varit härdad idag! på engelskan trampade jag in ett häftstift i foten och nyss så tappade jag ett ägg på foten (de gick sänder på min fot!)! :]
HA DE BÄST!♥
JAG ÄLSKAR SNÖ! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0