tråkit verre här :)

Är du kär? OJAA! :]

Är du en sportfåne? Hahaha njaa ;)

Är du röksugen? nej :)

Är du rik? bror på hur man tänker (a)

Är du trött? men alldrig :D

Är du shoppingsugen? Nej :)

Är du töntig? De tror jag faktist :]

Är du saknad av någon? hur ska man kunna veta de? (a)

Är du ressugen? Näe :)

Är du skolsugen? Yeesbox!

Är du irriterad? Neech! :D

Är du alkoholsugen? Neej :)

Smeknamn? Nadjos, Nad-zz  (de sista gillas inte!)

Bästa tidningen? bra fråga? ;)

Hur sminkar du dig? mascara :)

När stal du senast? de minns jag inte (a)

Hur många timmar sov du i natt? No idea :)

Vilken film såg du senast? Tonårsliv trpr jag ;)

Vilken internetsida besökte du senast? selinaa.devote.se/

Vad sa du senast till vem? Sitt till min hund (a)

Vad gjorde du i förrgår? Ammarnäs :D

Vad har du gjort idag? Städat fikat joggingtur och säkert nåde mer :)

Vad ska du göra idag? städa klart, och va me Anton :D

Vilket land besökte du senast? om man inte räknar me sverige äre nog Finland ;)

Hur många snälla känner du? hur mååånga som hellst :)

Vad såg du senast på tv? Nå på SF-kanalen tror jag (a)

Vad är det för märke på din dvd-spelare? Hahah ingen aning :)

Senaste köp? Liftkort (a)

Vad har du dåligt samvete för? att jag inte städar iställe för att gör dehär, ;) näe men mycke :)

Vad har du för skor? inga på mig nu ;)

Vad har du på dig nu? underkläder tshirt mjukisbyxor tjocksockar (a)

Vilken musik har du lyssnat på idag? Randy Travis såklart! :D

Är du vegitarian? Näee :)

Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? jaa :] till pontus ♥

Vad heter dina kusiner? Linda Johan Terese Ambjörn och Emelie :)

Är du feminist? Hahaha näe borde jag de? :)

Vem ringde du senast? Pontus ♥

Vad drack du senast? Röd fanta :]

Gillar du att laga mat? haha njaa, ibland men tror ingen vill äta den (a)

När sjöng du senast? Alldeles nyssens ;)

Håller du det städat? Typ :)

Vad gör dig lycklig? Skoter, cross, pontus, kompisar och mycket mer :)

haha ni kanske inte orkar läsa men jag hadde inget bättre för mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0