utedag

Hejhej :D
som antagligen alla vet redan så var det ju utedag idag :D riktigt härligt enligt mig (a) och riktigt kul me :D mitt lag hette då Kroatsien (stavas de så?:]) vi gick me lag Italien där sammy och sandra va så jag spenderade tiden med dom :D super kul vare! jag och sandra tog en spark och sparkade och sammy åkte, ja va ska man säga mer en att vi sög? (a) mycket skratt har de varit idag, och sammys skämt? HAHA (a) kunde ha fått va lite bättre väder men de funka typ endå ;)
sämst gick absolut skidskyttet, jag skulle åka skidor och hade storlek 40 på mina skidskor (har 34) skidorna var typ en halvmeter för långa och stavarna sluta typ vid mina ögon (a) åsså vare dags att åka då ;) komme inte ens halva vägen innan jag råka kliva ur skidskon så skidan och skon for iväg ensamma och kvar stog jag då med mina långa stavar en skida och en sko :] riktigt lyckat ;)
haha de vart riktigt mycke snödränkningar idag me ;) men de är faktist lite roligt (a)

Nu måste jag runna för hockeyn börjar nu! :D
HEJDÅÅ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0