Storklinta!

Superfina tjejjer! ♥

The fucking kiing EmmaAxelsson! ♥

Tönten NadjaGrundströmLundberg som bara kan åka slalom men åker snowboard endå (a)

The amazing girl CeciliaGranberg! ♥

Cissi stog på min snowboard och jag drog henne, sen skull jag lådsas skicka ner henne nerför en kulle men då råka hon åka iväg (a) så jag sprang efter sen tog jag tag runt hennes midja och sprang bredvid och höll runt henne, men hon kunde inte svänga och jag kunde inte bromsa oss för om jag skull stanna av och försöka hålla i hon samtidigt skull de int gå någe bra, så de sluta me en storkrach längst ner iställe :]
De kom en tant och gick:
- Haha de där var väldigt klantigt men det såg himla kul ut endå, haha tack så mycket för skrattet!
HAHAHAHA!


Min svaga punkt i livet! :]

Superhärliga tjejjer! ♥

Jag och Selanabanana tog oss en åktur me madrass!

SelinaSundqvist!♥
Tuusen tack för att du hadde sånt tårlamod och ides åka me mig! du är så sjukt snäll och grymt rolig!
haha jag höll på att ta på mig mina teckbyxor i bussen och SElina var i farten me min kamera ;)


Hemma efter en lång men härlig dag!
Efter boxersisen ute i snön me träningskläder:


hah först tvekade jag lite, men sen så var de bara att köra (a)
de skull ha vare en bild till som int lina han ta för jag var för snabb (a)
Men bild1: haha jag ska just hoppa bild2: jag landar? (a) sen skull de ha vari en i mellan när jag låg på mage i snön ;) bild3: jag satt mig upp iskall :]
Jag älskar snö! :]

Wiiho! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0