He blidde en stadstur idag!

Jag åt nyss frukost och då hände de en lite pinsam grejj (a) Först brände jag mig på tekokaren och då vart jag sur, sen så skull jag ta en macka.
Jag: - vad är de för ett dummhuve som har skärt den här mackan då!
Mamma: - HAHAHA!
Jag: - men vad är de nu då?
Mamma: - HAHA, de var ju du som skar den igårkväll Nadja ;)
hehe :]

<-Den mamma skärde och den jag skärde->
snygg macka_inte! :]

Jag ringde nyss till lina för vi skull och bada på edda idag :) men de blir inge av badandet (mitt fel men går inte att göra någe åt;))
Men vi ska allafall gå på stan och jag ska få välja en julklapp som hon ska köpa åt mig för hon hitta ingen i julas (a) åsså ska jag köpa massa födelsedagspresenter osv, :)
NI FÅR HA DE SÅ BRA!♥

Kommentarer
Postat av: L

Köp ett par shorts och ett halsband åt mig ;)

2010-03-27 @ 12:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0