Valparna is on ther way!

hejhej!
kom inte hem förns nu, har varit i Piteå :) och gissa vad jag gjorde där? jo jag var på ultraljud med min hund :D and guess what? ;) dom såg fyra små friska valpar och troligtvis är de fler me :D jag är sjukt taggad!
Skolan idag:
de har varit en as skön dag idag!
I maten jag emma och selina:
S: - haha, emma kolla tönten i lila tröjja ;)
E: - haha jaa,
N: - vem? :D vem pratar ni om? :D
S: - fattar du inte? (a)
N: - näe? vem säg?
S: - haha titta själv ;)
N: - men de är ju ingen som har lila tröjja?
S: - haha titta ner!
N: - åhh, de va inte kul :]
S,E: - HAHA, smart! ;)
Jaa de var ju självklart bara jag som hade lila tröjja idag (a)
Påvägen från hkn så hade jag och selina lite snödränknings fight, men de vart inge av i slutändan för hon fega och sprang in ;) men sen sa jag att vi skulle gå ut och göra upp, hon ba du har ju jacka (har fryse hela dagen så den har sutte på) så då tog jag av den så sprang vi ut! hon fick fett me spö ;) men hon råka lägga sig på min arm så jag hade den rakt ner i snön och de bara rann in mängder med snö i min tröjja (a) och hon fick bara utanpå kläderna ;) fuskit!
Nu:
Jag och pappa ska ta skååtrarna och dragsta ut i skogen och se på skogen en snabbis ;) sen har han köpt massa gått till hockyn och för att valparna ska komma, så de blir hockey och gosaker ikväll :D
HEJDÅ ♥
utflykt med cissi, skoter och röd fanta! lovely ♥

Kommentarer
Postat av: liseen

hahah du är en söt tönt:::*

2010-03-18 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0