Homa!

Kom alldeles nyssens hem! Linda glömde bort att ja skull me så hon for raka vägen hem (a) men sen hämta hon mig när hon änterligen minns mej ;) JAg och Selina hat cyklat runt i byske och åkt wave :D jag hadd riktigt halkiga skor men jag tänkte att de skull funka att åka endå... fast näe, framfoten halka av och jag kom hem me två uppskrapade blodiga knän:] Sen typ cykla vi förbi discot, men vi stanna alldri av (a) vi typ skynda oss förbi:] haha. Sen typ mötte vi Simon som var ute och cykla :) så vi sociala me han en stund sen drog jag och Selina till henne och myste i hennes rum me gåttgått :D
HOPPAS ALLA HAFT EN BRA KVÄLL!♥



för typ prick 1årsen^ tror jag:](?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0