I wont to feal goooood!

Hejhej :)
Igår kväll var jag och Anton ute och cykla en sväng ner till älven, så sjukt högt vattne är! sen for vi hem till mig hoppa och såg film! jag fick jättehög feber men de var superkul endå!
Idag är jag sjuk, jag minns inte när jag mådd såhär dåligt sist. Har inte stigit upp ur sängen idag förns nu, jag ska bara starta en film sen lägga mig igen.
Mamma kom hem och hadd köpt nån slaks ny risifrutti sak, och när jag fick den brätta hon att när hon var på affärn så skull cissi hjälpa hon att välja någe till mig att äta (cissi jobbar ju där),
Mamma -hjälp mig att välja någonting til nadja (de va vi jågart och fil och mjölk saken)
Dom stog där och titta och efter ettag säger cissi -näe, jag har ingen aning, nadja är så petnoga me såntdär!
Hehe:] när jag fick höra de är enda gången idag jag har skrattat lite!
HA DE BRA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0