igår

Igår följde jag då Lina hem efter skolan :D sen när vi kom hem tvinga hon mig mästerkocken att laga våran mat (a) de vert inte bra!:] sen så skull vi till Simon.

Lina - Nadja vi måst gå för jag har punka på min cykel
Jag - åhh!
Lina - Men Na´dja du kan ju laga punkat? :D
jag titta bara på hon.
Lina - Okeejokeej näe Nadja laga punka... HAHAHAHAHAHAHHA!
Sen så gick vi en genväg igenom skogen, men de sluta me att vi gick tillbaka till storvägen för lina hadd bara foppatofflor och jag mina gympadojjor åsså kom de massa snö, jag skull bära hon över all snö men vi vurpa rett ner i snön! kan ju inte säga att vi var torra när vi kom till Simon, Där hoppa vi och såg film :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0