Jag tar mitt liv!

Vars kom värmen ifrån!?

Idag på jobbet var de versta kul :D fast våra energikickar speeda rätt upp och vi spåra sen ner i botten åsså säcka vi ihop (a) Först tvätta vi skyltfönstret, sen så var vi "skyltdockor" och stog å dansa osv i skyltfönstret :] shitt va vissa skratta (a) sen tvätta vi utsidan av fönstren och då var mathilda och cissi och plocka skräp utanför ica så vi snacka lite medans (dom hadd även sett vår snygga dans!:]) Sen skylta jag och emma om i båda skyltfönsterna :D de va riktigt kul :D titta på challes skyltfönster när ni paserar ;)
efter skolan for jag och anton på vårdcentralen, jag inhalerade (man andas in rök i lungorna så de öppnas och man får mindre "slem" ) man blir sjukt yr och skrattar åt typ alt (a) haha anton gick runt och pillra på me alla instrument (a) hahaha vilka skratt man får av den grabben asså! :D
HAVE A NICIG AFTERNOOOOOOON! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0