Nu

Är hemma från skolan idag, är inte någe pigg och har värkligen ingen ork i kroppen... Nu ska jag fortsätta pluggapå!
HA EN BRA DAG!♥



Jag satt och tittade på bilder över byske på google, åsså kom den här^ bilden upp :) Jag tycker de är ganska coolt för de känns int som att dedär är byske,  man ser typ där älven far åsså ut i havet sen ser man typ centrum där alla hus typ är och de är ganska coolt hur de kan se ut från luften, för man upplever de inte sådär på marken! och de är typ endå ganska stort (a)



Även denhär^ bilden kom upp och jag höll på att skratta ihjäl mig för den understrukna texten nedan stod under bilden (a)
En kiosk finns dock med lyx och livs i Östanbäck. (de va nog nått år sen de var så;) man ser ju bara på bussen (a))

Kommentarer
Postat av: amanda

men nadja nu ska vi inte säga så, våra bussar är faktiskt mke finare än sådär (A)

2010-05-31 @ 19:09:59
URL: http://amandanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0